(prestaro za odgovor)
zlatarna, burme?
petar petrovic
2010-06-04 19:08:50 UTC
gdje u osjeku potraziti svadbene burme, moderniji dizajn, veci izbor,
nize cijene ... preporuka za zlatarne ili one koje izbjegavati?
Petar Juric
2010-06-04 19:22:07 UTC
Post by petar petrovic
gdje u osjeku potraziti svadbene burme, moderniji dizajn, veci izbor,
nize cijene ... preporuka za zlatarne ili one koje izbjegavati?
Zlatarna Celje.
Najbolje, sa certifikatom i najskuplje. Ostalo su nijanse :)
Pero
v_tech
2010-06-04 20:35:50 UTC
nemoj...
Hasek_Os
2010-06-05 06:01:44 UTC
Post by petar petrovic
gdje u osjeku potraziti svadbene burme, moderniji dizajn, veci izbor,
nize cijene ... preporuka za zlatarne ili one koje izbjegavati?
Probaj u zlatarni "Luka" na glavnom osjeckom trgu pokraj ulaza u veliki
Konzum.
Kresimir S.
2010-06-05 11:00:25 UTC
Post by Hasek_Os
Post by petar petrovic
[...]
Polanjcec Drasko
091 6262098 radnim danom do 16
091 5410788 uvijek
nazovi slobodno proci ces jeftijnije i biti prezadovoljan
petar petrovic
2010-06-05 13:01:02 UTC
Post by petar petrovic
gdje u osjeku potraziti svadbene burme, moderniji dizajn, veci izbor,
nize cijene ... preporuka za zlatarne ili one koje izbjegavati?
dakle zaboravih spomenuti kako nisu za mene :), bit cu kum, a kumovi
ovih dana stizu iz svice pa da im prikupim informacije jer tamo je
zlato preskupo.
danas nakratko uspio do emmezete, tamo ima neka mala zlatarna, cini se
da su cijene povoljne a nakit se navodno izradjuje rucno, ima nekih
iskustava?
mihael
2010-06-10 07:27:47 UTC
ja sam uzimao u emmezeti ne znam kak se zove al pokraj one male sa satovima
trgovinice...
prezadovoljan sam, doduse radio je po narudzbi, ali napravi sto hoces...
iskustava?
+0m.
2010-06-15 06:44:40 UTC
Post by petar petrovic
gdje u osjeku potraziti svadbene burme, moderniji dizajn, veci izbor,
nize cijene ... preporuka za zlatarne ili one koje izbjegavati?
Od svih osjeckih, na kraju sam kupio u Djakovu. Cijena povoljnija, usluga
neusporediva, na kvalitet nema primjedbi..

--
+0m.