Aparatic za zube
(prestaro za odgovor)
seba
2007-02-19 19:23:19 UTC
Molio bih savjet.
Cura mi ima poprilicno krive zube za sto su krivi njezini starci
jer je nisu vodili na vrijeme zubaru.
Nakon mog nagovaranja pristala je da ja financiram 'kompletnu sanaciju',
znaci popravljanje svih zuba koji su za popraviti te nakon toga da nosi
aparatic.
(uvjet za nosenje aparatica je da svi zubi moraju biti ful zdravi ili
popravljeni)
Taj dio sa popravljanjem financiralo bi i zdravstveno,
ali bi predugo trajalo jer ako ne placas narucuju te u prosjeku jednom
mjesecno i naprave samo neku sitnicu i opet te naruce za mjesec dana.
Ako placas narucuju te svaka 2-3 dana, pa smo fino platili i ubrzali proces
popravljanja.

Uglavnom taj dio sa popravljanjem je zavrsen i sad bi cura trebala ic kod
nekog ortodonta
da taj napravi aparatic i mozda jos neke predradnje za nosenje aparatica,
ne znam tocno.
Posto je cura starija od 18 godina aparatic ne placa zdravstveno nego treba
cashirati oko 11000 kn za donju i gornju celjust.

I tu je zapelo...na aparaticu... nije stvar u lovi,
kao sto rekoh ja placam i nema veze kolko kosta samo nek izravnaju te
zube...
Zapelo je jer je gospodja zubarica rekla curi da joj to nece
dobro napraviti u Osijeku i da bi bilo bolje da ide u Zagreb ili
inozemstvo...
Malo je reci da me to sokiralo, pa zar je stvarno moguce
da se u gradu velicine Osijeku ne moze dobiti kvalitetna stomatoloska
usluga,
pogotovo ako si spreman platiti kolko god traze?

Da li imate kakvih iskustava ili preporuka u vezi toga?
Da li taj ortodont postoji jedan jedini u Osijeku i taj stvarno ne valja ili
ih ima vise
i mozete li kojeg preporuciti?

btw ja sam iz Zagreba i moja prva reakcija je bila 'pa nema veze,
vozit cu te u Zagreb gdje god treba i kolko puta treba, pa nek naprave
posteno
posao ako vec ovi u Osijeku ne mogu'.
Medjutim cura mi bas i ne voli Zagreb i ne uspijevam ju nagovoriti da
stvar rje¹avamo u Zagrebu.

Znaèi ostaje Osijek.....
Svaki savjet je dobrodosao!
Ispricavam se na poduzem postu.
Lega
2007-02-19 20:04:37 UTC
lega gledaj...

zagreb osijek... nema veze tolko...
ja sam nosio isto taj aparatic za zube... isao sam kod doktorice
benasicke... ona ti ima ordinaciju u strossmayerovoj blizu trga.. ne znam
tocno koji broj, ali tamo negdje kod ekrana... udjes u ulaz di je ljekarna i
popnes se na kat...
ja sam bio super zadovoljan... iso sam godinama kod nje... niakkvih
problema... ako slusas sta ti kaze i radis tako sve 5....

a evo jedan lega moj bas iz zagreba godinama nosi taj aparatic i kaze dam u
je vec cudno jer ga je davno trebo prestat nosit...

mene jedino cudi jel to cijena od 11 milja kuna??? jesam ja to dobro nule
izbrojo?

eto pokusaj kod dr. benasic! kako sam ti gore napiso!

sretno vam!
pucko
2007-02-19 22:32:17 UTC
ja sam iso kod benesicke i imam samo losa iskustva s njom. nisu toliko u
pitanju moji zubi, meni su dobri, već sestra. ona je imala problema i
trebalo je izvest malo veće zahvate, benešića se tu baš nije dobro
pokazala.

druga stvar, frend mi je imo velikih problema sa zubima i isto su mu
tako rekli. da u se to u osijeku neće srediti dobro kao u zagrebu.
otišao je u zg, pljunuo novce i sad ima lijep osmjeh :)
mrssmith
2007-02-20 00:37:13 UTC
Post by pucko
druga stvar, frend mi je imo velikih problema sa zubima i isto su mu
tako rekli. da u se to u osijeku neće srediti dobro kao u zagrebu.
zanima me koji osjecki stomatolozi sire takve price...
jer kao sto rekoh u prijasnjem postu, ja idem kod osjeckog ortodonta
(necu dvaput reklamirati) i sasvim je sve oke...

zubi su mi se poredali pravilno za mjesec dana (sad jos slijedi
uvlacenje zubi koje ce trajati preko 6 mjeseci)...

a definitivno nisam lak slucaj sto se zubi tice...
pucko
2007-02-20 13:14:39 UTC
Post by mrssmith
a definitivno nisam lak slucaj sto se zubi tice...
ma dobro, izgleda ad sam ja pobrko stvari oko toga kakav je zahvat
potreban. frend je išao da mu buše u kost rupe i u to šarafe zube... to
je malo ekstremnije od samog aparatića
mrssmith
2007-02-20 14:31:37 UTC
Post by pucko
Post by mrssmith
[...]
je... to su implantati.. za to stvarno nisam sigurna tko i kakvom
kvalitetom to radi u osijeku jer (sva sreca) to jos nisam trebala! :)
Sanja
2007-02-22 20:53:44 UTC
Post by Lega
[...]
Kao prvo to se radi od malena i godinama tako da tvoj odgovor i nije
neko rješenje.
Kao drugo s Benasickom imam samo losa iskustva. Kod nje prolaze samo
sinovi i kceri poznatih i lovarnih. Ostale majmunira. a i ima pristup
boze sacuvaj. Uostalom pogledaj na sto joj lice njeni zubi.
Ako je zagrebcanac jedan od sinova i kceri gore navedenih, onda moze i
kod Benasicke. Fakat.

Lijepo je imati sve prirodne zube, no osobno mislim da bi curi bilo
jeftinije i pametnije obrusiti zube ako su toliko grozni i staviti
navlake. U tom slucaju nije do zubara nego do zubnog tehnicara kakve
ce zube izraditi.

Sto blesav covjek ucini,pametan ne moze ni zamisliti.
mrssmith
2007-02-19 20:47:21 UTC
Post by seba
Znaèi ostaje Osijek.....
Svaki savjet je dobrodosao!
Ispricavam se na poduzem postu.
ja nosim taj aparatic trenutno (za gornju celjust)... ortodont mi je dr.
Pollak Darko, on ti je na Europske avenije 3... (kod glavne poste
negdje)... http://www.ortodont-pollak.hr/

mozes kod njega birati kakav ces nositi, tj. cura (ili ce on vec
savjetovati kakav je bolji za njen slucaj).. metalni, prozirni, bijeli..
prozirni i bijeli su nesto skuplji od cijene koju si naveo, a metalni za
obje celjusti je tu negdje oko 12 milja..

usput, zgodnije je curi da ide kod nekog ortodonta u Osijeku jer u toku
nosenja aparatica moze se svasta desiti (npr. odljepi joj se ta metalna
bravica s nekog zuba dok jede) i onda je bolje da moze odmah otici do
ortodonta nego da ceka dok stignete u zg...

eto.. ako sam pomogla..
'ajde
2007-02-19 21:23:40 UTC
Post by seba
[...]
Moja mala ide kod dr.Sincic, iza supera u poliklinici 2. kat. Jest' da zna
prigovarati, ali dobro radi. Prije joj je svaki zub vodio svoju politiku, a
danas su "pod konac".
Kao sto vidis iz postova, i u Osijeku ima dobrih ortodonta.
pucko
2007-02-19 22:35:16 UTC
i da, zaboravio sam reć. ovisi koliki je problem sa zubima. ako je samo
aparatić, može se ovdje bez problema, pa koliki ljudi ih nose i
ispravili su zube snjima. pa nisu svi išli u zg. ali ako je neki veći
zahvat, ja bih ipak razmotrio zg
seba
2007-02-20 00:32:36 UTC
i da, zaboravio sam reæ. ovisi koliki je problem sa zubima. ako je samo
aparatiæ, moŸe se ovdje bez problema, pa koliki ljudi ih nose i ispravili
su zube snjima. pa nisu svi i¹li u zg. ali ako je neki veæi zahvat, ja bih
ipak razmotrio zg
Hvala tebi i svima ostalima na odgovorima.
Ne znam sto bi trebao znaciti 'veci zahvat',
a mozda upravo u tome i je problem, zubi stvarno
stoje poprilicno svaki na svoju stranu, nije mi jasno da li se to
ispravlja samo sa aparaticem ili se rade nekakve dodatne operacije
ili ¹to ?
mrssmith
2007-02-20 00:58:05 UTC
Post by seba
[...]
mislim da se ne radi o vecem zahvatu kod tebe..

jer ako zubi samo stoje svaki na svoju stranu to se onda ispravlja
aparaticem...
nista vise nije potrebno.. i to se brzo poravna (do 6 mjeseci).. ali
velik pomak primjetis vec nakon mjesec do dva...

ako strse van (gornja ili donja celjust, znaci istureni zubi), tj. ako
postoji nepravilan zagriz, onda postoji mogucnost da se vade neki zubi
tako da se imaju gdje uvuci preostali zubi (moj slucaj, meni dvije
cetvorke izvadjene)...

a ako postoji uzasno nepravilan zagriz (deformacija kosti celjusti) tako
da donji zubi upiru u desni gornjih zubi (ili obratno) onda se radi
operacija celjusti ili se to sredjuje dodatnim ortodontskim aparaticima..

uglavnom, probaj pitati Pollaka kao sto ti rekoh u postu prije, mislim
da ce ti sve ovo bolje objasniti nego ja... jer ja sam samo njegov
pacijent.. nazovi pa se probaj posavjetovati.. pregled je vjerujem
sasvim besplatan..
seba
Definitivno vodim curu kod tog Pollaka pa cemo vidjeti sto covjek kaze.
A***@net.hr
2007-02-20 17:43:33 UTC
preporucio bih da nadjes ribu sa zdravim zubima...
Fox
2007-02-20 20:06:50 UTC
Apsolutno najjeftinija solucija :)))
Panda
2007-02-21 21:38:05 UTC
.....ovako još mora poreznoj prijavit pokretnu imovinu.....
seljanka
2007-02-27 14:00:13 UTC
"Panda" wrote

eee, treba naici na frajera koji pljuca tolke pare bez jebemti... hm..
Panda
2007-02-27 16:50:06 UTC

"Panda" wrote

....dabome...skidam kapu....i drago mi je da josh ima takvih....
seljanka
2007-02-28 12:44:24 UTC
bas tako.. neki drugi lik s tolkim parama sigurno ne bi trosio vrijeme i novac na ribu s pokvarenim zubima..
Panda
2007-02-28 15:47:01 UTC
Post by Panda
....dabome...skidam kapu....i drago mi je da josh ima takvih....
bas tako.. neki drugi lik s tolkim parama sigurno ne bi trosio vrijeme i
novac na ribu s pokvarenim zubima..

...nije "riba", veæ djevojka....
...manja je muka popravit nekome zube, negoli cijeli Ÿivot popravljat neèiji
lo¹ karakter......

bonnie
2007-02-24 13:14:37 UTC
Post by seba
[...]
Ja sam cula da postoji doktorica u Vukovaru koja odlično rješava takve
stvari (ipak joj je bliže nego ići u Zg), ali nažalost ne sjećam se imena.