lajsne za radne ploce
(prestaro za odgovor)
tih97
2014-03-09 19:04:27 UTC
gdje u OS ima najveci izbor plastičnih ili gumenih samoljepljivih lajsni
za pokrivanje spojeva na radnim kuhinjskim pločama?
ne mislim samo na kutne lajsne sto idu do zida da ne ide voda iza
elementa nego i na one tanje plasticne lajsne t-profila, kao i one koje
se mogu savijati zagrijavanjem ako treba pokriti neki zaobljeni kut i
slicno. nesto poput ovoga:
Iris Kolarevic
2014-03-10 19:16:38 UTC
Bastler
Trgovina okovom

Web: http://www.bastler.hr
E-mail: ***@gmail.com
Telefoni: 0312832660912021764
Radno vrijeme: Pon.-Pet. 8-17 Sub. 8-13h
Adresa: Gornjodravska obala 91b, 31000 Osijek, Hrvatska
Najveæi izbor i najpovoljnije cijene u gradu svega za namje¹taj.
gdje u OS ima najveci izbor plastiènih ili gumenih samoljepljivih lajsni
za pokrivanje spojeva na radnim kuhinjskim ploèama?
http://images.fuzing.com/members/3/25/00123325/163553.300x300.jpg
http://www.iroko.co.rs/images/katalog1.jpg
http://www.dev.novamedia.rs/data/imgs/20000/i19349_17.jpg